مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از انجام هزار و ۹۸۵ مورد نظارت بر طرح‌های اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان خبر داد.

اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: از مجموع هزار و ۹۸۵ نظارت صورت گرفته بر اجرای طرح‌های اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان، بیشترین نظارت‌ها مربوط به شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و فردوس است.

او افزود: بر اساس گزارش اخذ شده، هزار و ۱۱۱ مورد نظارت مربوط به طرح‌های جهاد کشاورزی و عشایر است که بیشترین فراوانی را در مجموع نظارت‌های صورت گرفته در استان دارد و بعد از آن نظارت‌های مربوط به طرح‌های صنعت، معدن و تجارت با ۳۲۰ مورد و کمیته امداد با ۲۲۶ مورد به ترتیب بیشترین تعداد نظارت را به خود اختصاص داده است.

اشرفی ادامه داد: برابر شیوه نامه نظارت ابلاغی از سوی مراجع ذی صلاح، کمیته نظارت بر طرح‌های اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در سطح شهرستان‌های تابعه استان مکلف است به منظور پیشگیری و رفع انحرافات احتمالی و اجرای صحیح و دقیق دستورالعمل‌های موجود در خصوص طرح‌های بهره‌مند شده از تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، نظارت‌های لازم را در طول اجرای طرح تا بهره برداری کامل و پس از آن پایش، پیگیری و رصد کند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.