همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)؛

۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان رامشیری اهدا شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامشیر گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد.

آقاطبایی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور حمایت از زوج‌های جوان و کمک به ازدواج آسان، کاروان کمک جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امام خمینی (ره)، ضمن حرکت در سطح خیابان‌های این شهرستان روانه خانه‌های بخت این نوعروسان شد.

او افزود: همزمان با سالروز پیوند آسمانی مولی الموحدین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و در روز ملی ازدواج، کمیته امداد امام خمینی (ره) رامشیر، ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در این روز خجسته اهدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز در خصوص جمع آوری کمک‌های مردمی به منظور تهیه جهیزیه برای زوج‌های تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به سخت بودن شرایط اقتصادی، خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری شماره #۰۶۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، بخشی از هزینه‌های ازدواج یا تأمین جهیزیه زوج‌های جوان را تقبل کنند و در این طرح حمایتی و خداپسندانه سهیم و شریک باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار