مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از اهدای یک هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سراسر استان خبر داد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، توجه به نهاد خانواده یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد در خدمت به مددجویان و نیازمندان عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون یک هزار سری جهیزیه به نوعروسان حت حمایت و نیازمند در سراسر استان اهدا شده است.

او با بیان اینکه این تعداد جهیزیه شامل کالای ضروری از جمله؛ تلوزیون LED، فرگاز، یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ... است، افزود: ارزش هر سری جهیزیه اهدایی ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

شیبه خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان شامل؛ تهیه جهیزیه برای دختران مددجو و زنان سرپرست خانواده و همچنین پسران خانواده‌های تحت حمایت از هدیه ازدواج با هدف ترویج ازدواج و تحکیم خانواده عنوان کرد و بیان داشت: مددجویان و فرزندان در آستانه ازدواج همچنین از خدمات مشاوره ازدواج و کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

براساس این گزارش؛ تامین شهریه برای ۳ هزار دانشجو و کمک هزینه تحصیلی برای ۲۸ هزار دانش آموز و دانشجو از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از ابتدای امسال تاکنون به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.