در گام پنجم طرح شهید قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا حدود ۵۰۰ بسیجی در قالب ۱۳۵ تیم ثابت و سیار، در برنامه واکسیناسیون در استان مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ هدایت الله امیری، جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به مشارکت 500 نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی در طرح واکسیناسیون کرونا در استان گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی از هشتم تیرماه امسال باهمکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی استان و پشتیبانی فرمانداران شهرستان‌ها آغاز شده است.

سرهنگ امیری افزود: در این رابطه تعداد هشت مرکز تجمیعی تجهیز شده است و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی در بخش های نظارت و ترابری کار با واکسیناسیون در هرمزگان را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید؛


او افرود: در بازه زمانی ۱۰ روز سه مرکز، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تزریق شد و در صورت تامین واکسن، این سازمان آمادگی دارد، روزانه در مراکز تجمیعی و تیم‌های سیار بیش از ۱۰ هزار نفر را واکسینه کند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکنون ۱۰۳ هزار و ۲۵۲ نفر در استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که به ۳۶ هزار و ۲۸۷ نفر از آن‌ها دوز دوم هم تزریق شده است.

انتهای خبر/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.