معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام نو آموزان پیش دبستانی استان از ابتدای این هفته خبر داد.

زمانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در استان تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه برگزاری حضوری یا غیر حضوری کلاس‌ها بستگی به شرایط و دستور العمل‌های ستاد کرونا دارد افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال ۱۴هزار نوآموز در مقطع پیش دبستانی استان ثبت نام کنند.

زمانی با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته ۱۶هزار نو آموز برای حضور در مقطع پیش دبستانی ثبت نام کرده اند اظهار کرد: ثبت نام برای نوآموزان پیش دبستانی در روستا‌ها و مناطق عشایری به صورت حضوری در مدارس این مناطق انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه والدین در شهرستان‌های استان نیز می‌توانند با مراجعه به سایت پادا ثبت نام فرزندان خودشان را انجام دهند ادامه داد: دوره پیش دبستانی از اهمیت بالایی برخوردار است و در این دوره پایه‌های اصلی شخصیت آن‌ها شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.