رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی از آغاز طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان استان از ۲۳ خرداد ماه خبر داد.

با اطمینان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: سنجش بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ نو آموز و ۵ هزار پیش دبستانی از تاریخ ۲۳ خرداد ماه در ۱۶ پایگاه آغاز می‌شود.

او افزود: پیش بینی می‌شود سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان خراسان جنوبی تا اواخر شهریور ماه ادامه داشته باشد.

با اطمینان با اشاره به این که ثبت نام اولیه نوآموزان در مدرسه‌ها انجام می‌شود تصریح کرد: خانواده‌ها پس از ثبت نام مدیر مدرسه در سامانه سنجش می‌توانند محل ثبت نام، زمان و مکان حضور در پایگاه را دریافت کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی با اشاره به این که ساعت کاری پایگاه‌ها از ۸ صبح تا یک بعد از ظهر است اظهار کرد: کلیه اقلامات بهداشتی مورد نیاز پایگاه‌های سنجش انجام شده و به خانواده‌ها توصیه می‌شود جهت جلوگیری از ازدحام در ساعت مشخص شده در پایگاه حضور یابند.

او ادامه داد: خانواده‌ها هنگام مراجعه به پایگاه حتما پرینت نوبت گیری و مدارک ذکر شده در برگه نوبت گیری که شامل شناسنامه کودک و والدین، کارت واکسیناسیون و مبلغ ۵۰ هزار تومان پول است را همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.