رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت: شمار ابتلای جوانان به کووید۱۹ با علائم شدید تر نسبت به یک ماه گذشته روبه افزایش است.

الهام بچاری رئیس  بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:در حال حاضر حدود ۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان طالقانی بستری هستند که ازاین تعداد ۲۴نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۸ نفر متصل به دستگاه تنفسی هستند.

او ادامه داد: به وضوح شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در منطقه هستیم که این موضوع نشان دهنده رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی مردم است و همانطور که در معابر مشاهده میکنیم ۵۰درصد همشهریان ماسک نمی‌زنند.

رئیس بیمارستان طالقانی آبادان در خصوص کرونا دلتای هندی بیان کرد: چندین نمونه پی سی آر جهت بررسی از نظر کرونا دلتای هندی به آزمایشگاه ارسال کردیم و خوشبختانه تاکنون آمار مثبتی از بیمارستان طالقانی آبادان گزارش نشده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: به وضوح قابل مشاهده است که شدت علائم و نحوه پاسخ به درمان دربین جوانان نسبت به ماه گذشته تغییراتی را داشته است که این موضوع می‌تواند مطرح کننده ورود ویروس جهش یافته جدید باشد وشمار ابتلای جوانان به ویروس کرونا روبه افزایش چشمگیری است.

او درپایان اضافه کرد: از مردم عاجزانه خواهشمندم که در گردهمایی‌ها شرکت نکنند و همچنان موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمایند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.