سلمان زاده گفت: باید تا قبل از ورود دلتا کرونا به منطقه موارد بهداشتی را رعایت کنیم زیراکه پس از ورود آن اقدامات پیشگیرانه تاثیری نخواهد داشت.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:براساس گزارش دانشکده علوم پزشکی بهبهان یک مورد ابتلا به دلتا کرونا شناسایی شده است اما در محدوده دانشگاه علوم پزشکی آبادان خوشبختانه تااین لحظه مورد اثبات شده ای از این نوع ویروس گزارش نشده است.

او ادامه داد:  تردد هایی که  به دلیل تجارت  و‌کار با استان های همجوار انجام می شود احتمال ورود و گسترش  دلتا کرونا در منطقه را بیشتر می کند.

سلمان زاده تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و فرض کنند که دلتا کرونا در منطقه وجود دارد و باید در هر صورت موارد بهداشتی را رعایت کنند و به هیچ وجه بدون ماسک از منزل خارج نشوند.

او در خصوص انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به دلتا کرونا در مراکز تجاری بیان کرد: در پاساژ ها  و مراکز تجاری باید به طور کامل دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود و  ورود به هیچ مغازه ای بدون ماسک انجام نشود وتهویه مناسب باید صورت بگیرد.

 این مقام مسئول در پایان اضافه کرد:از دستگاه های ذی ربط ،فرمانداران آبادان و خرمشهر ،مسئولان ادارات و اصناف مختلف درخواست داریم  که به موارد بهداشتی توجه  جدی داشته باشند و اگر متاسفانه وارد موج جدید کرونا همراه با دلتا کرونا بشویم ،مطمئنا اقدامات پیشگیرانه هیچ تاثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.