رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان حریق پایه برق در منبع آب اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند و همچنین در عملیات مشابه دیگری ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه حریق پایه برق درکوی سیاحی خیابان وحدت از سوی آتش نشانان مهار شد.

قنبری بیان داشت: حریق آشپزخانه منزل مسکونی ساعت ۱۲ و ۴۲ دقیقه در منطقه مهدیس منازل نورد به علت اتصال برق هود آشپزخانه مهار شد و منزل مسکونی ساعت ۱۴ و ۱۸ دقیقه در کوی صادقیه خیابان ۴ به علت اتصال برق کولر پنجره‌ای دچار حریق شد و آتش نشانان با ایمن سازی و ۲ رشته لوله آبرسان سریعا حریق را در کانون مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۷ و ۲۹ دقیقه در منطقه کیانشهر مهار شد و آتش نشانان با مهار حریق نیزار ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه در مسیر تصفیه بعد از دغاغله و حریق نیزار در مسیر ساحلی ساعت ۲۰ و ۱۲ دقیقه دود غلیظی که مانع وضوح دید خودرو‌های عبوری شده بود را برطرف کردند.

این مقام مسئول گفت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق شهرک دانشگاه، کمپلو شمالی و کیانپارس خیابان سروش شرقی ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.