مولوی عبدالواحد بزرگزاده پس از تزریق واکسن ایرانی برکت، گفت: از همه مردم ایران اسلامی می‌خواهم برای ایمنی بیشتر در مقابل ویروس کرونا از واکسن ایرانی تولید جوانان خودمان استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالواحد بزرگزاده امام جمعه موقت اهل سنت چابهار  در آیین افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان مولوی و امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار واکسن برکت را تزریق کردم، انشاالله تلاش جوانانمان در راستای تولید واکسن بومی، باعث خیر و برکت و صحت و سلامتی باشد.

وی تاکید کرد: از مردم عزیز شهرستان چابهار، شهرستان‌های مجاور و استان تقاضا می‌کنم که واکسن را تزریق کنند.

مولوی بزرگزاده افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری هم از واکسن برکت استفاده کردند قطعا این واکسن مزایایی دارد چراکه این واکسن به‌دست نخبگان، جوانان برومند اسلامی خودمان تهیه شده و توقع و انتظار هم همین است که واکسن تولید جوانان مسلمان کشور خودمان را تزریق کنیم و این واکسن حتما خیر و برکت به همراه دارد.

امام‌جمعه اهل سنت چابهار با تاکید بر اینکه واکسن برکت به وسیله نخبگان میهن عزیزمان تهیه شده است اظهار داشت: رسول‌الله (ص) نیز بسیاری از مواقع در جنگ به جای یک زِرِه، دو زره پوشیدند و اینها (واکسن) اسباب هستند و انسان باید از این اسباب‌ها استفاده کند.

وی عنوان کرد: از جامعه اهل سنت، بلوچ و چه غیر بلوچ و از همه اقوام می‌خواهم که با توفیق خداوند از واکسن برکت ایرانی خودمان استفاده کنند.

با افتتاح سه مرکز واکسیناسیون در چابهار، تعداد این مراکز به ۶ مرکز افزایش پیدا کرد. افراد بالای ۵۰ سال و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند در اولویت دریافت واکسن هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار