علیرضا زیارتی در مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان بوشهر با ۱۶رای به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان بوشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزارشد که علیرضا زیارتی رئیس کنونی این هیات با ۱۶رای به مدت چهار سال دیگر در سمت خود باقی ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این مجمع گفت: یکی از هیات‌هایی که داری سالن اختصاصی است هیات بدمینتون است که در رده پایه و استعداد یابی عملکرد خوبی داشته است.

احمد بهروزیان فرد افزود:کرونا خسارت زیادی به همه بخش‌های جامعه از جمله ورزش، وارد کرد و تمام اماکن ورزشی دولتی و خصوصی را به تعطیلی کشاند.

او ادامه داد: جایگاه استان در رده ۱۳کشور در سال ۹۸ جایگاه خوبی است وانتظار است که این جایگاه ارتقا بدهیم و در رده قهرمانی کشور نیز صاحب نشان شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: جذب حامی مالی، گسترش این رشته در استان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری مجامع عمومی سالی یک بار با حضور رئیس فدراسیون در اولویت جدید هیات بدمینتون قرار گیرد.

معاون امور ورزش و جوانان استان بوشهر هم گفت: همه هیات‌های ورزشی مکلف هستند با هماهنگی این اداره کل، در طول سال مجامع عمومی را با حضور رئیس فدراسیون مربوط برگزار کنند.

موسی کشتکار بیان کرد: هیات بدمینتون در بخش استعدادیابی عملکردی خوبی داشت که ثمره این استعدادیابی در مسابقات بدمینتون منطقه ۸ کشور دیده شد و ورزشکاران استان در رده پسران و دختران موفقیت‌های خوبی را به دست آوردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.