سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با شناسایی ۱۳۲ بیمار جدید کرونایی در این استان، مجموع بیماران سرپایی مثبت به ۴۶ هزار و ۳۹۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت:با فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۸۵ مورد رسیده است.

او افزود: همچنین با شناسایی ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۶۵۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۶ هزار و ۳۹۶ نفر رسید. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۳ مورد بود که ۸۶ نفر از مراجعان ، در بخش عادی بیمارستان‌ها بستری شدند.

طاهری گفت: ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۲۱ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۲۸، بهار ۹۹۴، تویسرکان یک هزار و ۳۲، رزن ۷۹۱، درگزین ۲۹۱، فامنین ۳۲۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۹ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۳۹۷ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۴۲ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۱۷۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان تنها شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی است و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.