رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: واکسیناسیون افرادی که در حوزه خلیج‌فارس مشغول به فعالیت هستند از تاریخ ۲۱ تیرماه در استان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده جهت تزریق واکسن کرونا به کارگران استان که در حوزه خلیج فارس و به خصوص کشور کویت مشغول به فعالیت هستند واکسن آسترازنکا تزریق می‌شود.

او افزود: آن دسته از افرادی که تا سه ماه آینده قصد بازگشت به کویت را دارند می‌توانند با شرایط اعلام شده این واکسن را دریافت نمایند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: اخذ معرفی‌نامه از فرمانداری شهرستان مربوطه به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خود، دارای گذرنامه و بطاقه مدنی معتبر و دفترچه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تحویل این مدارک به فرماندری‌های مربوطه از شرایط دریافت واکسن آسترازنکا است.

او گفت: فرمانداری های شهرستان‌های ۱۰ گانه استان، پس از تایید صلاحیت و احراز هویت شغلی افراد، اسامی آن‌ها را به همراه معرفی نامه به مدیر شبکه شهرستان مربوطه ارجاع داده تا واکسن خود را دریافت نمایند.

جزایری تصریح کرد: واکسیناسیون این افراد از تاریخ ۲۱ تیرماه امسال در استان آغاز می‌شود.

او ادامه داد: کارت واکسیناسیون دو زبانه فارسی و لاتین با مهر پایگاه واکسیناسیون به نامبردگان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار