همزمان با شهادت امام جواد (ع) کتاب «مرا با خودت ببر» اثر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  همزمان با شهادت امام جواد (ع) از کتاب " مرا با خودت ببر" نوشته حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد در محل دانشگاه امام جواد (ع) یزد رونمایی شد.

موضوع این کتاب، زندگانی و داستانی از امام جواد (ع) است  از سوی حجت الاسلام مظفر سالاری نگاشته شده که با حضور جمعی از مسئولان استان رونمایی شد.

برای نگارش این کتاب از امام رضا (ع) کمک گرفتم

حجت الاسلام مظفر سالاری نویسنده این کتاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهدی آذریزدی، اظهار داشت: مهدی آذریزدی در زمینه ایجاد آثار ماندگار به گونه‌ای عمل کرد که نامی فاخر و ماندگار در حوزه کودک و نوجوان برجای گذاشت.

او با بیان اینکه کتاب"مرا با خودت ببر" رمانی در خصوص زندگانی امام جواد (ع) است، ادامه داد: این کتاب به مدد ائمه اطهار (ع) و امام رضا (ع) و عنایت خود امام جواد (ع) نگارش شده است، زیرا نظر اولیه آن در مشهد مقدس مطرح و از من درخواست شد که در خصوص دردانه امام رضا (ع) کتابی بنویسم.

سالاری در پایان گفت: مدت زمان نگارش این کتاب یک سال بود که در نهایت در تاریخ سوم آذرماه سال گذشته به لطف و یاری خدای متعال و ائمه اطهار (ع) به پایان رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.