سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از افزایش ظرفیت تولید پتروشیمی شهید تندگویان با بهره‌برداری از ۲ خط جدید تولید خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین ملک‌زاده سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان گفت: به دلیل مشکلات راه اندازی در واحد (poy) دو خط از ۸ خط این واحد تاکنون در سرویس قرار نگرفته بود و قرار است در مرداد امسال خط ۷ با ظرفیت تولید سالانه ۸ هزار تن محصول در مدار بهره برداری قرار گیرد.

او بیان داشت: دومین خط تولید هم با ظرفیت مشابه ۸ هزار تن شهریور ماه امسال آماده بهره برداری می‌شود که با بهره برداری این ۲ طرح، در مجموع سالانه حدود ۱۶ هزار تن، به ظرفیت تولید پتروشیمی شهید تندگویان افزوده می‌شود.

ملک زاده افزود: این ۲ خط تولید از سال ۱۳۸۳ و همزمان با افتتاح این شرکت پتروشیمی بدون استفاده مانده بود و با پیگیری مدیرعامل شرکت و تامین قطعات و تجهیزات جانبی هم اکنون این ۲ خط آماده تولید محصول می‌شوند.

سرپرست مجتمع شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تصریح کرد: سال ۸۳ شرکت آلمانی به عنوان تامین کننده قطعات و نوی والنسیای ایتالیا به عنوان لایسنسور به بهانه تحریم حاضر به راه اندازی و تحویل کامل این ۲ خط تولید نشده بودند و به همت متخصصان این شرکت و با تامین حداکثری کالا و تجهیزات از سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی این ۲ خط پس از حدود ۱۷ سال توقف تولید آماده بهره برداری می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: با راه اندازی واحد بسته‌بندی مکانیزه علاوه بر افزایش بهره‌وری زمینه بسته‌بندی و عرضه محصولات با کیفیت بالاتری به مشتریان داخلی و خارجی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.