دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز گفت: رسوب کالاها در گمرک پیام، از مشکلاتی است که از طریق سازمان فروش اموال تملیکی درپی تعیین تکلیف آن هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: این منطقه اقتصادی با داشتن چندین واحد تولیدی و صنعتی یکی از مراکز مهم تولیدی در استان است که دستگاه قضایی تلاش می‌کند تا در توسعه تولید و اشتغال و رفع موانع این منطقه اقداماتی موثری انجام دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: یکی از موارد مطرح شده بهبود راه‌های دسترسی به فرودگاه است که به همین منظور هماهنگی‌هایی با اداره کل راهداری استان انجام گرفته و مقرر شد تا هر چه سریعتر این راه ارتباطی با هدف تسهیل رفت و آمد مسافران و ارائه تسهیلات به آن‌ها بهبود و توسعه یابد.

مددی گفت: به طور قطع با گسترش و به روز رسانی این راه ارتباطی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرودگاه بین المللی پیام در بخش حمل و نقل و مسافری در آینده نزدیک هستیم.

مددی با اشاره به وجود گمرک در منطقه ویژه اقتصادی پیام، یکی از مشکلات را کالا‌های رسوب شده در انبار‌ها دانست و گفت: دادستانی از طریق مکاتبه و پیگیری از سازمان فروش اموال تملیکی، تعیین تکلیف این کالا‌ها را پیگیری می‌کند.

او گفت: وجود واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نقطه قوت این مجموعه است و واحد‌هایی که در این منطقه در حال فعالیت هستند جزء واحد‌های سبز بوده است و تولیدات این واحد‌ها می‌تواند کشور را در واردات بسیاری از کالا‌ها بی نیاز کند.

انتهای پیام/ د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.