دادستان عمومی و انقلاب مرکزالبرز گفت: مرکز اقتصادی پیام در البرز با داشتن چندین واحد تولیدی یکی از مراکز مهم تولیدی در منطقه است که دستگاه قضا از این مجموعه حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز با اشاره به نامگذاری امسال از طرف  مقام معظم رهبری به عنوان تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها گفت: مرکز اقتصادی پیام در البرز با داشتن چندین واحد تولیدی یکی از مراکز مهم تولیدی در منطقه است که دستگاه قضا از این مجموعه حمایت خواهد کرد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز با اشاره به اقدامات مثبت انجا شده برای فعال سازی هر چه بیشتر زیر ساخت‌ها در بخش منطقه ویژه و فرودگاهی از طرف  مدیریت منطقه افزود: یکی از مواد مطرح شده بهبود راه‌های دسترسی به فرودگاه بوده که به همین منظورهماهنگی‌هایی با مدیر کل راهداری استان  انجام  شده و مقرر شد تا هر چه سریع تر این راه ارتباطی با هدف تسهیل سازی رفت و آمد مسافران و ارائه تسهیلات به آن‌ها بهبود و توسعه یابد.

مددی گفت: به طور قطع با گسترش و به روز رسانی این راه ارتباطی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرودگاه بین المللی پیام در بخش حمل و نقل و مسافری در آینده نزدیک خواهیم بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود گمرک در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: یکی از مسایل مربوط در کالا‌های رسوب شده در انبار‌ها بوده که در این رابطه نیز مقرر شد دادستانی از طریق مکاتبه و پیگیری با سازمان فروش اموال تملیکی هر چه سریع تر وضعیت این کالا‌ها نیز تعیین  تکلیف شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز با اشاره به وجود واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام،گفت: واحد‌هایی که در این منطقه در حال فعالیت هستند جزء واحد‌های سبز بوده و تولیدات شان نیز می‌تواند کشور را در واردات بسیاری از کالا‌ها بی نیاز سازد.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.