مدیر حوزه علمیه برادران شهر سامن گفت: کتاب یونا به قلم محمدرضا روستایی در کتابخانه توحید شهر سامن از توابع شهرستان ملایر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین مهران ایلخانی، مدیر حوزه علمیه برادران شهر سامن در مراسم رونمایی از کتاب یونا به قلم محمدرضا روستایی با اشاره به جایگاه شعر و شاعری در فرهنگ ایران زمین، گفت: دایره معنایی شعر بسیار وسیع است یعنی با سرودن یک بیت شعر می‌توان معنا و مفهوم زیادی را به مخاطب انتقال داد.

او افزود: یکی از ظرفیت‌های شعر و شاعری حل بسیاری از مسائل از جمله مسائل سخت ریاضی است.

مدیر حوزه علمیه برادران شهر سامن بیان کرد: با سرودن شعر می‌توانیم با محیط پیرامون خود ارتباط معنایی برقرار می‌کنیم و از زبان آن‌ها با مخاطبان خود سخن بگوییم.

ایلخانی آثار به چاپ رسیده در دنیای ادبیات به عنوان شعر را سبب ماندگاری صاحب اثر دانست و ادامه داد: تنها بخشی از شاعران در ذهن مخاطب تا سالیان طولانی باقی می‌مانند و از آن‌ها و اشعار زیبایشان به نیکی یاد می‌شود.

او پس از اشاره به بخشی از نقاط ضعف و قوت این کتاب، عنوان کرد: باید جلسه‌ای برای نقد کتاب در روز‌های آتی در نظر گرفته شود که کتاب از همه زوایا مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.