سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: کتاب دروس درجه سه رشته‌های ورزشی در استان همدان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مریم روحی، سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به اینکه کتاب دروس درجه سه رشته‌های ورزشی به نویسندگی "میلاد وجدانی فتحی و راهله ترکیان" از مربیان و دانش آموختگان تربیت بدنی است گفت: این کتاب با محوریت دروس پیش نیاز مربیگری درجه سه برای تمامی رشته‌های ورزشی منتشر شده است.

او افزود: میلاد وجدانی فتحی و راهله ترکیان از مربیان ارزنده ورزش استان همدان بانی انتشار این کتاب هستند که به طور قطع با استقبال نیز مواجه خواهد شد.

روحی بیان کرد: کتاب «دروس مربیگری درجه سه» در یک هزار جلد به چاپ رسیده و هر جلد به ارزش پانصد هزار تومان به فروش می‌رسد.

راهله ترکیان از نویسندگان این کتاب نیز گفت: کتاب دروس مربیگری درجه سه در انتشارات رزا به چاپ رسیده و راهنمایی مناسب برای تمامی مربیان، ورزشکاران و به خصوص مدرسان دوره‌های مربیگری تئوری است.

او یادآور شد: در این کتاب تمامی دروس پیش نیاز مربیگری درجه سه از جمله سنجش واندازه گیری، رشد و تکامل حرکتی، مبانی آمادگی جسمانی، ایمنی در ورزش، روانشناسی در ورزش، تعذیه در ورزش، برنامه ریزی و طراحی تمرین، آناتومی، نقش مربی، دوپینگ، مبانی تربیت بدنی و فیزیولوژی به صورت کامل معرفی شده است.

کتاب دروس مربیگری درجه سه پیش نیاز مربیگری رشته‌های ورزشی امسال برای نخستین بار در استان همدان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: رونمایی کتاب ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.