همزمان با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به آذربایجان‌غربی ۲ دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی تکاب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هم‌زمان با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در آذربایجان‌غربی ۲ دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی مهر امام علی (ع) تکاب امروز /جمعه/ با حضور فرماندار و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان به صورت ارتباط تصویری افتتاح و راه‌اندازی شد.

فرماندار تکاب در آیین بهره‌برداری از این طرح درمانی که در قالب سی و ششمین آیین پویش ره سلامت" به‌صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر بهداشت و درمان برگزارشد، گفت: این طرح شامل راه‌اندازی ۲ دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ و ۳۰۰ لیتری است که در بیمارستان جدید تکاب جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیماران نصب شده‌است.

امیر ستوده‌فر افزود: این دستگاه‌ها در ساختمانی به مساحت ۴۰ مترمربع در داخل بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی تکاب نصب شده و برای راه‌اندازی آن‌ها ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی هزینه شده‌است.

وی بیان‌کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های اکسیژن‌ساز در بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی تکاب موجب بهبود کیفیت خدمات رسانی به بیماران تنفسی و رفع نیاز‌های اساسی شهرستان در این بخش شده‌است.

فرماندار تکاب اظهارداشت: با راه اندازی ۲ دستگاه اکسیژن ساز جدید، تعداد دستگاه‌های اکسیژن ساز فعال تکاب که در مدار قرار گرفته به ۳ دستگاه رسید.

هشت طرح بهداشتی و درمانی روز جمعه با حضور وزیر بهداست و درمان در ارومیه و سایر شهر‌های آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی ۲۷ خردادماه سال گذشته به دستور رییس جمهور افتتاح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.