ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در زنجان

مدیرکل اوقاف استان زنجان از انعقادتفاهم نامه مشترک بین بنیادمسکن و اداره کل اوقاف برای تأمین مسکن اقشار کم درآمد در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  گفت: با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در زمینه تأمین مسکن محرومین و اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری اقدامات لازم در این باره صورت خواهد گرفت.

او افزود: در این راستا و با هدف ایجاد همکاری‌های مشترک فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تفاهم نامه‌ای بین این دو مجموعه در زمینه تأمین مسکن محرومین و اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری منعقد شد.

کرمی ادامه داد: تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد در شهر‌های استان زنجان و اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری با بهره‌گیری از ظرفیت زمین‌های تحت مالکیت اداره کل اوقاف و امور خیریه و توان فنی و مهندسی و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: نیاز‌های جامعه بر اساس ضریب توسعه یافتگی و میزان محرومیت جامعه تغییر مى‌کند و بخشی از نیاز‌های جامعه تأمین مسکن محرومان است که اختصاص بخشی از منابع وقف به تأمین مسکن محرومان راهگشای بسیاری از مشکلات است.

او در ادامه از اجرای طرح ساخت مسکن برای ۲۱۵ خانواده نیازمند خبر داد و افزود: این واحد‌های مسکونی در قیدار که شهری موقوفه است ساخته خواهد شد.

کرمی ادامه داد: واحد‌های مسکونی نیازمندان در یکی از مناطق قیدار که در بافت فرسوده قرار دارد، ویژه اقشار آسیب‌پذیر ساخته می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.