جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با هشدار به دشمنان کشور گفت: ما وارثان خون سید الشهدا و امام با عزت در مقابل دشمنان می ایستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم چهلم شهید مجیدی که در گلزار شهید مجیدی اراک برگزار شد، گفت:  دشمنان بداند ما وارث خون سید الشهدا و امام هستیم و با عزت در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

او با بیان اینکه اردوگاه باطل همچنان که مقابل حضرت علی (ع) ایستادند و به مصاف سید الشهدا رفتند، افزود: اردوگاه باطل فرزندان ائمه و امامزادگان را در کل ایران به شهادت رساندند و در مقابل امام که می خواست اسلام ناب محمدی را زنده کند ایستادند .

سردار فلاح زاده با بیان اینکه حرکت امام و انقلاب همه نور بود، گفت: امام می فرماید ما به دنبال تشکل بسیج جهان اسلام هستیم و درمقابل قداره بندها و ظالمان می ایستیم و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

او افزود: بعد از امام (ره) رهبر حکیم ما سپاه قدس را تشکیل داد و اگر تدبیر رهبری و استراتژی امام نبود و اگر ایثار ، اخلاص و خون شهدا و دعای پدران و مادران شهدا نبود همین داعش برای جمع کردن جهان تشیع کافی بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.