فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش این شهرستان که با ایجاد رعب و وحشت و خسارت عمدی آرامش مردم را خدشه دار کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و ایراد ضرب و جرح و خسارت عمدی به خودروی احدی از شهروندان در شهر جدید هشتگرد از طرف یک نفر از اراذل و اوباش سابقه دار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی ساوجبلاغ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که متهم به واسطه انجام این اقدام مجرمانه از محل زندگی اش متواری شده بود، افزود: با این وجود ماموران با انجام اقدامات پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه متهم را در شهر جدید هشتگردشناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در منزلش دستگیر و به پلیس امنیت منتقل کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: تمامی تحرکات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام /  ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۸ تير ۱۴۰۰
درود