معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: ۲ نفر از اوباش در باغستان کرج که با ایجاد نزاع خیابانی و حمله ور شدن به یک واحد تجاری باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت و اخلال در نظم عمومی در منطقه باغستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ باغستان قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که ۲ نفر از اراذل اوباش سابقه دار با تهدید سلاح سرد وارد یک مغازه میوه فروشی شده و پس از قدرت نمایی و بر هم زدن نظم عمومی از محل متواری شده اند.

سرهنگ گودرزی گفت: با انجام اقدامات پلیسی محل اختفای متهمان در یک منزل مسکونی در حاشیه شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ اوباش دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه این اوباش سابق دار، چندین قبضه سلاح سرد غیر مجاز کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با اشاره به انتقال متهمان به پلیس امنیت عمومی استان، گفت: پلیس با هرگونه اوباشی گری در فضای مجازی و حقیقی برخورد کرده و اجازه مختل کردن امنیت را به هیچ احدی نخواهد داد.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.