فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ۲ اوباش در حین عربده کشی و قدرت نمایی در نیمه‌های شب دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد مرکز فوریت فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماسی مبنی بر انسداد یکی از خیابان‌های "حصارک" و قدرت نمایی ۲ نفر از اوباش سابقه دار منطقه دریافت که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶ حصارک به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در ادامه ماموران با حضور در منطقه متوجه شدند که ۲ اوباش شناخته شده و شناسنامه دار منطقه حصارک با عربده کشی و قدرت نمایی، خیابان را برای دقایقی مسدود کرده و باعث سلب آسایش مردم شدند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به حضور به موقع و مقتدر پلیس در صحنه گفت: در بحث امنیت شهروندان با احدی تعارف نداریم و هرکس بخواهد این امنیت را که ثمره خون شهدا و تلاش شبانه روزی پلیس است را خدشه دار کند و برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کنیم.

او با بیان این که متهمان پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند، افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه تحرکات غیرقانونی اوباش است.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.