آزمایش نسل بعدی خودروی رنو کجوار در آب و هوای گرم

تصاویری جاسوسی از نسل بعدی خودروی رنو کجوار که به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته است منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان؛ خودروی رنو کجوار نیاز اساسی به یک بازسازی دارد و ما قبلاً هنگام آزمایش، نسخه جدید آن را دیده ایم. عکاسان جاسوسی ما نمونه اولیه را دوباره مشاهده کرده اند، اما این بار آزمایش هوای گرم را انجام داده است، برخلاف نمونه برفی که در ماه آوریل در سوئد مشاهده کردیم.

انتظار می‌رود نسل جدید رنو کجوار از سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شود و بر اساس عکس‌های جاسوسی که در اینجا مشاهده می‌کنید، از یک سبک‌ دیگر برخوردار است. این خودرو نسبت به محصولات قبلی کمی اسپورت تر است، در حالی که شباهت زیادی به نیسان قشقایی دارد چرا که در غیر این صورت Rogue Sport شناخته می‌شود.

نسل بعدی رنو کجار برای آزمایش آب و هوای گرم بار دیگر جاسوسی کرد

نسل بعدی رنو کجار برای آزمایش آب و هوای گرم بار دیگر جاسوسی کرد

استفاده از پلتفرم CMF-C در خودرو رنو کجوار

انتظار می‌رود کجوار از پلتفرم CMF-C قشقایی استفاده کند. با این اوصاف، انتظار می‌رود هم پیشرانه‌های هیبریدی ملایم و هم پلاگین هیبریدی در رنو کجوار آینده ارائه شود، در حالی که پیش بینی می‌شود یک مدل کاملاً برقی دیرتر وارد بازار شود. موتور بنزینی ۱.۳ لیتری توربوشارژ رنو ممکن است گزینه اصلی باشد که نمونه‌های هیبریدی آن را می‌توان در تریم‌های بالاتر مشاهده کرد. نکته دیگری که باید در مدل نسل بعدی انتظار داشته باشیم، نبود گزینه موتور دیزلی است. مشعل روغن ممکن است در قشقایی در نسخه بعدی کراس اوور فرانسوی راه پیدا نکند. اما مطمئناً در این مرحله هیچ چیزی سنگ اندازی نمی‌کند.

با بازگشت به نمونه اولیه جاسوسی، قسمت جلویی به نوعی یک طراحی جسورانه LED را علی‌رغم پیچیدگی پوشش و پنهان سازی نشان می‌دهد. طرح مشابه آنچه در مفهوم مگان eVision مشاهده می‌شود که سال گذشته شاهد آن بودیم، اما در مقایسه با مفهوم آینده نگرانه، دارای یک نسخه تنومند است. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه رنو کجوار در آینده مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار