سخنگوی برق جنوب غرب کشور از راه اندازی سامانه برق من جهت جبران خسارت های وارد شده به وسایل برقی منازل طی خاموشی های مکرر خبر داد.

کیومرث زمانی سخنگوی برق جنوب غرب کشور در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،درخصوص راهکار سازمان برق جهت جبران خسارت های وارد شده به وسایل برقی منازل گفت: اگر آسیبی به تجهیزات برقی منازل وارد شده است،مردم می توانند در سامانه برق من ثبت نام کنند و تشکیل پرونده بدهند .

او افزود:پس از طی مراحل اداری و صحت سنجی ادعای مشترکین، نسبت به پرداخت خسارت اقدام خواهد شد.

زمانی ادامه داد:پارسال ۵میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به مشترکین خوزستانی بابت تجهیزات پرداخت شد در حالی که کل حق بیمه ای که از مشترکین خوزستانی در سال ۹۹گرفته شد ،۲میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان بود .

 این مقام مسئول بابیان اینکه  درحال حاضر نیروگاه های برق آبی حدود ۷۵درصد ذخایرشان را نسبت به سطح نرمال ازدست داده اند تصریح کرد: فقط  ۲۵درصد حجم مفید قابل استفاده برای تولید برق باقی مانده است که باید تمام تابستان امسال باآن مدیریت شود.

او در پایان اضافه کرد:از مردم انتظار داریم که مدیریت مصرف داشته باشند که این خاموشی های برق تداومش کمتر شود و امیدواریم که کمتر از یک ماه آینده بتوانیم به وضعیت پایداری برسیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۲۱ ۱۷ تير ۱۴۰۰
آبادان خرمشهر 3نیروگاه گازی دارد و بجز پالایشگاه نفت که چندتا نیروگاه داره منطقی حرف بزنید اگر مردم نمیدونن سوء استفاده نکنید آلایندگی نیروگاهها و پالایشگاه فقط سهم ما نیست الان برقش هم مال ماست