زمانی گفت: از ۳ خرداد تاکنون آبادان و خرمشهر دچار خاموشی برق از پیش تعیین شده نشده اند.

کیومرث زمانی، سخنگوی سازمان برق استان خوزستان در گفت وگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: برخی مواقع در سطح آبادان و خرمشهر خاموشی های برنامه ریزی شده وجود داشت اما از ۳ خرداد تاکنون این دو شهر دچاز خاموشی از پیش تعیین نشده اند.

او افزود: خاموشی‌های مقطعی که ممکن است در این مناطق به وجود آید مربوط به حوادثی مانندطوفان شدید و یا دچار حادثه شدن برق فشار قوی در بعضی نواحی است و این خاموشی‌ها در حالی پیش می‌آید که برق استان همواره ۹۹ درصد ضریب آمادگی در برابر حوادث را دارد، اما یک درصد باقی مانده گاهی معادل قطعی برق در ۵۰۰ کوچه در شهرستان است.

مدیر خدمات مشترکین برق استان خوزستان تصریح کرد: دلیل نوسان‌هایی که در برق آبادان و خرمشهر وجود دارد فرسودگی زیر ساخت‌های تاسیسات برق در این دو شهر است که با راهکار‌هایی که در دستور کار است قرار است تا این فرسودگی‌ها به صفر برسد.

او به منظور کاهش نوسان‌ها و خاموشی‌های برق گفت: از شهروندان تقاضا داریم تا با قرار گرفتن در فصل تابستان با کاهش و مدیریت در مصرف برق، باعث آسیب تاسیسات برق نشوند؛ چرا که آسیب دیدن این تاسیسات خاموشی و نوسان‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

جدا شدن برق خرمشهر از منطقه جنوب و پاسخگو نبودن مسئول مربوط در شهرستان

زمانی، جدا شدن برق خرمشهر از منطقه ی جنوب را به معنی عهدار نبودن سازمان برق خرمشهر بر مدیریت و انجام خدمات و رسیدگی های لازم برای شهروندان نداست و ادامه داد: تنها تغییر ایجاد شده در این زمینه ، قرار گرفتن برق این شهر در زیر مجموعه برق اهواز است.

او در پایان ، دلیل پاسخگو نبودن مدیر سازمان برق به رسانه ها و خودداری کردن از مصاحبه با آن ها را یکپارچه شدن برق استان از جهت پاسخگویی به دلیل وجود یک سخنگو درمدیریت برق استان خوزستان خواند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.