معرفی نسخه جدید کنسول سوییچ با صفحه نمایش ۷ اینچی OLED

شرکت نینتندو نسخه جدید کنسول سوییچ را با مشخصات یکسان نسبت به قبل و چند پیشرفت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، امروز شرکت نینتندو، نسخه جدید کنسول سوییچ را اعلام کرد. نسخه جدید که Nintendo Switch (مدل OLED) نامیده می‌شود، از یک نمایشگر به روز شده، فضای ذخیره سازی بیشتر، بلندگو‌های بهبود یافته و طراحی بهتر برخوردار است.

ویژگی اصلی جدید این دستگاه صفحه نمایش ۷ اینچی OLED آن است. این در مقایسه با استاندارد IPS LCD ۶.۲ اینچی در مدل استاندارد بسیار جالب است، اگرچه هر دو از وضوح (۱۲۸۰*۷۲۰) یکسانی برخوردار هستند.

گزارش‌ها پیش از معرفی رسمی سوییچ جدید حاکی از این بودند که این دستگاه توانایی اجرای بازی‌ها روی تلویزیون با رزولوشن ۴K را خواهد داشت و حتی از DLSS پشتیبانی خواهد کرد. اما اکنون می‌دانیم که اصلا نینتندو سوییچ OLED از این مناظر تفاوتی با قبل ندارد و از چنین ویژگی‌های سخت‌افزاری بهره نمی‌برد. مدت‌ زمان شارژدهی باتری هم در مدل جدید مانند مدل قبلی است.

معرفی نسخه جدید کنسول سوییچ با صفحه نمایش ۷ اینچی OLED

مشخصات نسخه جدید کنسول سوییچ 

در معرفی مشخصات نینتندو سوییچ جدید می‌توان به داشتن یک پایه تنظیم شونده نگه دارنده و بزرگ‌تر از مدل قبل، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، درگاه LAN برای داک و سیستم پخش صدای بهبود یافته اشاره کرد. همچنین شرکت نینتندو به صورت رسمی تایید کرد که نینتندو سوییچ OLED به هیچ عنوان در پردازنده و رم پیشرفتی نسبت به قبل نداشته است.

این هنوز همان سوییچ استاندارد است که اکنون همه ما با آن آشنا هستیم. این بدان معنی است که از همه بازی‌ها و لوازم جانبی مشابه پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای عمر باتری مشابه مدل استاندارد است.

نینتندو سوییچ (مدل OLED) ۳۵۰ دلار قیمت دارد و از ۸ اکتبر در دسترس خواهد بود. این دستگاه در انواع استاندارد Neon Red / Neon Blue و همچنین یک مجموعه سفید اختصاصی در دسترس خواهد بود. سوییچ استاندارد ۳۰۰ دلار و Switch Lite با قیمت ۲۰۰ دلار فروخته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار