تاکنون علاوه بر تسهیلات بانکی، بیش از ۴۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانوار‌های دارای دو عضو معلول در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشید ریاحی سامانی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از ۴۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت احداث مسکن به خانوار‌های دارای دو عضو معلول پرداخت شده است.

او افزود: سهمیه تسهیلات احداث مسکن جهت خانوار‌های دارای حداقل دو عضو معلول در استان ۲۴۴ فقره بوده که عملیات احداث مسکن برای ۲۳۷ نفر از این تعداد آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


ریاحی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث واحد‌های مسکونی ۲۰۷ خانوار با شرایط مذکور خاتمه یافته است و همچنین کمک بلاعوض جهت تکمیل مسکن ۲۵ خانوار دارای دو عضو معلول به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به طور کامل پرداخت شده است.

او اظهار داشت: تاکنون علاوه بر تسهیلات بانکی، بیش از ۴۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض به این خانوار‌ها پرداخت شده است.

ریاحی تصریح کرد: جهت احداث مسکن ایتام تحت پوشش بهزیستی ۲۹ نفر متقاضی به بنیاد مسکن استان معرفی شده که احداث مسکن برای ۱۹ نفر آغاز شده و ۹ مسکن نیز در مرحله سفت‌کاری می‌باشد و تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال به ذی‌نفعان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت شده است.

او گفت: کمک‌های فوق‌الذکر در سطح تمامی روستا‌های استان قابل پرداخت است.

ریاحی ادامه داد: انجام اقدامات برای خانوار‌های تحت پوشش بهزیستی و دیگر نهاد‌های حمایتی از دو منظر باید دیده شود یکی از نگاه سازمانی که طبق ضوابط و مقررات اداری کار پیش می‌رود و دیگری که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است نگاه اجتماعی است و اگر از این منظر کار دیده شود تمام مسائل بین سازمانی حل خواهد شد و کار با سرعت بیشتری انجام و یک هم‌سویی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار