مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، از مراحل احداث ۱۶۵ واحد مسکن روستایی ویژه مددجویان دارای شرایط خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل احداث ۱۶۵ واحد مسکن روستایی ویژه مددجویان دارای شرایط در استان آغاز شد.

او با اشاره به بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده برای مسکن مددجویان بیان کرد: این بسته حمایتی شامل پرداخت تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، پرداخت تسهیلات از طرف بنیاد مسکن و پرداخت کمک بلاعوض است.


بیشتر بخوانید


محمدی ضمن تقدیر از کمک خیران و مؤسسات خیریه در تأمین مصالح مورد نیاز احداث مسکن افزود: مددجویان علاوه‌بر بسته حمایتی در نظر گرفته شده از کمک بلاعوض خیران و مؤسسات خیریه نیز بهره‌مند می‌شوند.

او با اشاره به احداث ۴۱۷ واحد مسکن برای مددجویان ساکن روستا‌های استان در سال ۹۹ ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان براساس اصول فنی و مهندسی با مصالح باکیفیت احداث می‌شوند.

محمدی بابیان اینکه بخشی از هزینه‌های احداث مسکن مددجویان از محل صدقات مردمی تأمین می‌شود خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار