رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: طرح برخورد با مخلان امنیت اقتصادی با کشف ۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق درکرمان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: در راستای مبارزه با تخلفات و جرائم اقتصادی، طرح ضربتی برخورد با مخلان امنیت اقتصادی در سراسر استان پهناور کرمان به صورت هدفمند از ۱۳ تیرماه به مدت ۲ روز به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح با تلاش بی وقفه همکاران در حوزه کنترل تردد‌های جاده‌ای و بررسی فعالیت‌های پنهان و آشکار مخلان امنیت اقتصادی، انواع فرآورده‌های نفتی، لوازم یدکی خودرو، پوشاک واقلام خوراکی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش این کالاها، ۲۷ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در پایان با اشاره به دستگیری ۵۳ متهم و متخلف، توقیف ۴۷ دستگاه انواع خودرو و تشکیل ۵۰ فقره پرونده و ارسال به مرجع قضایی، گفت: اجرای این گونه طرح‌ها در راستای تحقق شعار سال و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا با جدیت تداوم خواهد داشت و همواره با همکاری شهروندان از زمینه‌های وارد آمدن ضرر و زیان به تولیدات داخلی کاسته و ان شالله زمینه‌های توسعه کار و اشتغال فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار