سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی این تیم برابر نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: متأسفانه یک بار دیگر در شرایطی که بازی را در اختیار داشتیم، نتوانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. در نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و به گل رسیدیم، اما تمرکزمان از دست رفت. یک تیمی مثل تیم ما که هفته‌ها کیفیت فنی‌ خود را نشان داده بود، نباید بعد از گل خوردن، بدون تمرکز می‌شد. به هر حال این اتفاق افتاد، گل خوردیم و در نیمه دوم هر چه زدیم، به در بسته خورد.

پورموسوی در ادامه گفت: با توجه به اینکه نساجی از این بازی یک تساوی می‌خواست و این موضوع برای این تیم مهم بود و امروز هم انتحاری بازی کرد، از یک امتیازش دفاع کرد. داور هم کمی جو بازی را برهم زد، اما هر ۲ تیم بار‌ها بازی جوانمردانه را به نمایش گذاشتند. به ساکت الهامی بابت وجود روح جوانمردانه در تیمش تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره کارت زرد‌هایی که بازیکنان تیمش به راحتی از داور دریافت می‌کنند، گفت: نباید بازیکنان تیم با کیفیت صنعت نفت خیلی راحت کارت زرد بگیرند. متأسفانه بازیکنان ما مقابل نساجی عصبی بودند. تلاش این بود که بازیکنان ما با آرامش بازی کنند، اما وقتی فقط با فشار و استرس بازی می‌کنید، چیزی بیشتر از این نصیب‌ شما نمی‌شود. امیدوارم بازیکنانم از بازی امروز درس بگیرند و در بازی با سپاهان بتوانیم کیفیت خودمان را نشان بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه گفته می‌شود برنامه‌های خود برای فصل آینده را به باشگاه ارائه کرده، عنوان کرد: فردا با عیسی زاده درباره برنامه‌های آینده نشست دارم، اما باید منابع مالی و شرایط تیم مشخص شود. با توجه به اینکه ما در کادر فنی به همراه بازیکنان، حاضریم سال آینده هم در صنعت نفت آبادان باشیم، آمادگی این مسئله را داریم و این موضوع را به باشگاه هم اطلاع دادیم. فقط بحث مالی و بودجه باید مشخص شود. من انتظار ندارم که اکنون به بازیکنانم پول داده شود. برای آینده شاید مدیریت باشگاه نتوانست تعهدی بدهد. نشست ما نشان می‌دهد که آماده‌ایم با افتخار فصل آینده در صنعت نفت باشیم و برنامه‌های خود را عملی کنیم.

پورموسوی در ادامه گفت: من قرارداد دارم و هستم. تعهد دارم، اما شرایطی هم دارم. شرایطم این بود که در ابتدا بازیکنان فعلی تمدید کنند و سپس با شروع فصل نقل و انتقالات، بازیکنان جدید و مورد نیاز به تیم اضافه شوند. اگر با همین بازیکنان فعلی نتوانیم تمدید کنیم، ماندن من هم تأثیری ندارد. ما آنقدر در تیم جای خالی داریم که نمی‌توانیم لیست مازاد اعلام کنیم. ابزار من به‌ عنوان مربی، بازیکن است و اگر بازیکن باشد، من با افتخار در خدمت تیم هستم.


بیشتر بخوانید


او درباره عملکرد داور در این بازی عنوان کرد: داور در نتیجه تاثیرگذار نبود، اما توقف‌ها زیاد بود. امیدوارم به خاطر اخطاری که به طالب ریکانی داد، شهامت این را داشته باشد که از مردم آبادان و این بازیکن عذرخواهی کند، زیرا مطمئن هستیم که برخوردی رخ نداد. داور در نتیجه تأثیرگذار نبود، اما بازی را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار