سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بازی فردا (سه‌شنبه) یک بازی مهم برای ۲ تیم است. مردم با عشق این تیم‌ها زندگی می‌کنند و این تیم‌ها هویت شهرهایشان هستند. شاید به جز این ۲ تیم چیز خاصی نداشته باشند. صنعت نفت اصالت، هویت و ریشه مردم آبادان است. این تیم کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و از بازیکنان جوان این تیم در آینده زیاد خواهیم شنید.

او ادامه داد: بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم و  باید تمرکز داشته باشیم؛ چون با تیمی بازی می‌کنیم که واقعا فوتبال بازی می‌کند. به  پورموسوی و جوانان آبادانی بابت داشتن این تیم تبریک می‌گویم. ما هم نساجی و نتایج گذشته ما نشان می‌دهد که رو به پیشرفت هستیم و تیم خوبی داریم. شرایط به گونه‌ای است که در بازی فردا سرنوشت در دست خودمان است، اما می‌دانیم با ۲ مسئله مواجه هستیم؛ اول آب و هوا که برای ۲ تیم سخت است و دوم با تیم خوبی بازی داریم و برای من جای خوشحالی دارد که تیم صنعت نفت به واقع فوتبال بازی می‌کند. امیدوارم تیمی که شایسته است، پیروز میدان شود. داوران هم در شرایط سختی هستند و برای آن‌ها هم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی نساجی درباره محرومان و مصدومان این تیم برای این بازی، اظهار کرد: ما بیست بازیکن داریم، اگر یازده بازیکن هم داشته باشیم با توجه به شرایط جدول باید برای برد بازی کنیم و  صنعت نفت هم وضعیت مشابهی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار