شرکت سامسونگ تصاویری از ایرپاد جدید خود منتشر کرد که پس از انتشار ویژگی‌هایی از هدفون بی‌سیم مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی سی ام آرنا، ما در این مطلب شما را با ویژگی‌های جدیدترین هدفون سامسونگ به نام Buds2 که انتظار می‌رود در کنار Galaxy Watch4 و Z Fold3 یازده آگوست راه اندازی ‌شود آشنا می‌کنیم.

در حال حاضر  اطلاعاتی در باره گلکسی بادز ۲ سامسونگ انتشار یافته  که برخی از ویژگی‌های آن  همچون رنگ را  مشخص می‌کند.

انیمیشن‌های منتشرشده  سامسونگ، ایرپاد جدید را، در سه رنگ‌ سفید، بنفش و سبز نشان می‌دهد.  شایان ذکر است رنگ محفظه داخلی شارژر با بدنه ایرپاد یکی  است در صورتی که  رنگ بدنه خارجی جعبه هدفون  متفاوت است.

ایرپاد جدید 

 

ویژگی های ظاهری ایرپاد گلکسی بادز2

ایرپاد جدید در مقایسه با نسل پیشین  خود تفاوت‌های جزئی در طراحی ظاهری دارد؛ افزون براین محفظه شارژ این ایرپاد جدید، بیشتر شبیه‌  گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پرو شده است.

 گفتنی است  در قسمت پشتی محفظه، کابل و درگاه  USB-C  وجود دارد تا استفاده کننده اقدام به شارژ آن کند؛ همچنین در قسمت جلو  ایرپاد چراغ LED تعبیه شده است تا در زمان شارژ، اعلان‌های مختلف  را به کاربر ارائه بدهد.  افزون بر این چراغ دیگری نیز در درون جعبه قرار گرفته است  تا وضعیت شارژ شدن ایرپاد را به مصرف کننده نشان دهد.

ویژگی‌های نسل گذشته ایرپاد سامسونگ

شرکت سامسونگ نسل گذشته ایرپاد خود را با نام Galaxy Buds Plus معرفی کرد. شایان ذکر است بارزترین ویژگی این هدفون سازگاری فوق‌العاده با گوشی‌های سری Galaxy سامسونگ بوده. اتصال آسان، بالاترین سطح کیفیت صدا و امکانات متعدد دیگر از ویژگی‌های هدفون بی‌سیم Galaxy Buds Plusبه حساب می‌آید.

گفتنی است سامسونگ در ساخت این هدفون از همان قواعد کلی همچون کیس شارژ بیضی شکل گرفته تا طراحی ظاهری خود هدفون‌ها، استفاده کرده است. این هدفون برای گوش دادن به انواع سبک‌های موسیقی در شرایط مختلف گزینه خوبی است. هدفون Galaxy Buds Plus دارای باتری داخلی با ظرفیت 85 میلی‌آمپر است که شارژ لازم برای 11 ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌کند. که این میزان با در نظر گرفتن کیس شارژر به 22 ساعت افزایش پیدا می‌کند. درایورهای این هدفون توسط شرکت AKG طراحی شده است.

به علاوه برای این هدفون دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی در نظر گرفته شده بود تا در زمان برقراری تماس‌های تلفنی، میزان نویز محیط به حداقل برسد و صدای شما به‌ صورت شفاف پخش شود. افزون بر این بهره‌گیری از سانسورهای شتاب سنج، همچنین می توان پورت USB-C را برای شارژ مشاهده کرد. IR و Hall از دیگر ویژگی‌های هدفون بی‌سیم سامسونگ است.


بیشتر بخوانید:

نسل دوم ایرپاد پرو در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار