به زودی هدفون Beats Studio Buds معرفی خواهد شد

اپل همراه با ایرپاد و ایرپاد پرو یک هدفون بی سیم ساقه کوتاه دیگر را هم عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، گزارش شده است که AirPods و AirPods Pro به زودی همراه با سومین لوازم جانبی بی سیم اپل معرفی خواهند شد. طبق گمانه زنی‌ها و اسناد FCC، این دستگاه به عنوان Beats Studio Buds شناخته می‌شود. ماه گذشته، تصویری از لبران جیمز در حالی که این هدفون در گوش او بود، در اینستاگرام منتشر شد.

قیمت هدفون Beats Studio Buds

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی Front Page Tech، که توسط طرفداران خود به عنوان FPT نیز شناخته می‌شود، هدفون Beats Studio Buds (اسم کامل در فهرست Beats Studio Buds: True Wireless Noise Cancelling Earphones) به زودی با رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار معرفی می‌شود. در ابتدا، FPT انتظار داشت که این هدفون در تاریخ ۲۱ ژوئیه رونمایی شود.

در همین حال، رندر‌های Beats Studio Buds در WinFuture آلمان دیده شده است. این هدفون یک کیف حمل بیضی شکل با یک پورت USB-C که به عنوان شارژر کار می‌کند، دارد. ظاهراً طراحی بدون پایه Beats Studio Buds شبیه همان چیزی است که باید از AirPods Pro ۲ انتظار داشته باشیم البته باید از فناوری حذف نویز نیز بهره ببرد.

به زودی هدفون Beats Studio Buds معرفی خواهد شد

در حالی که لبرون جیمز در اواخر ماه می باید Studio Buds را تبلیغ کند، یک ورزشکار دیگر آمریکایی هم این کار را انجام خواهد داد. این شخص که ستاره فوتبال ایالات متحده است الکس مورگان نام دارد و در حالی که دخترش کیف این هدفون را در دست داشت از او در حالی که از استودیو بادز استفاده می‌کرد عکس گرفته شده است.

گوگل نیز با هدفون Pixel Buds در بازار هدفون‌های بی سیم حضور دارد. این مجموعه کوچک از هدفون‌ها را می‌توان در یک کیف نگه داشت و به صورت کاملاً گوناگون از آن استفاده کرد. آن‌ها کیفیت صدای خوب، مقاومت در برابر آب IPX۴، جفت شدن آسان با دستگاه‌های اندرویدی و یکپارچه سازی عالی دستیار گوگل را ارائه می‌دهند. طراحی آن نیز تمیز و ظریف است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار