فیلمی با عنوان فروش آب به جای بنزین در خوزستان منتشر شده که مسئول شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز توضیحاتی در این باره ارائه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پی گزارشی مبنی بر آلودگی پمپ بنزین اختصاصی محور اهواز - آبادان، نجفی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در گفتگو با رسانه‌ها در این خصوص گفت: صبح دیروز بنا به اعلام متصدی جایگاه حمدی مبنی بر وجود آب در مخازن و آلودگی باک تعدادی خودرو، ضمن اعلام توقف فعالیت جایگاه و هماهنگی با واحد کنترل نظارت، نسبت به اعزام کارشناسان ناحیه و واحد کنترل کیفیت جهت بررسی موضوع به جایگاه اقدام گردید.

او افزود: در جایگاه تعداد ۵ دستگاه خودرو متوقف بود که مدعی بودند در باک خودرو به سبب سوختگیری در جایگاه مذکور آب وجود دارد. پس از بررسی کارشناس واحد مهندسی فرآورده‌ها مشاهده گردید در یک باب مخزن بنزین، مقداری آب وجود دارد که دوربین‌های مداربسته جایگاه مورد بازدید قرار گرفت و مشاهده شد از زمان تخلیه تا زمان بروز اتفاق هیچگونه عمل غیر عادی صورت نگرفته است و آب موجود در پائین مخزن وارد خطوط سکوی فروش گردیده است.

نجفی ادامه داد: به محض مشاهده خرابی خودرو‌ها، جایگاه دار اقدام به خاموش نمودن تلمبه و توقف فروش نموده است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز اضافه کرد:گزارش تکمیلی پس از بررسی اجمالی واحد‌های مرتبط ارائه خواهد گردید.

او گفت: بررسی عواملی مانند نشتی مخزن، سوراخ بودن لوله‌ها، رطوبت هوا و... توسط کارشناسان در دست بررسی می‌باشد.

نجفی در ادامه افزود: بنزین مصرفی از تولید در پالایشگاه تا توزیع در پمپ بنزین‌ها طبق دستورالعمل‌های کنترل کیفیت در چند مرحله تحت آزمایش دقیق قرار می‌گیرد و تا کنون مواردی از آلودگی گزارش نشده است.

نجفی خاطر نشان کرد: مردم با اطمینان خاطر از سوخت توزیعی استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۴۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
شما تشریف بیارید خوزستان و با یک بطری خالی آب معدنی حرف مسئولان رو صحت سنجی کنید به این صورت که بنزین را بریزید توی بطری و نگاه کنید چه رنگ است! سالهاست بنزین یورو چهار سبز ندیدم تو جایگاه های استان. در زمان جنگ ما صدمه دیدیم و در زمان صلح هم باز ما از مدیران نالایق صدمه دیدیم. از خدا بترسید