نماینده مردم خاش در مجلس:

احتکارگران عامل ایجاد تشنج روانی در جامعه هستند

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: احتکارگران عامل ایجاد جو روانی منفی در جامعه هستند از همین رو مسئولان باید به وظایف خودعمل کنند.

احتکارگران عامل ایجاد تشنج روانی در جامعه هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس گفت : امروز در استان مرزی سیستان و بلوچستان مشکل سوخت شامل بنزین و نفت گاز به یک معضل تبدیل شده که ضرورت دارد مسئولان برای احقاق حقوق مردم، ایجاد نظم و توزیع عادلانه فرآورده های سوختی برنامه ریزی جامعی داشته باشند.

وی افزود: طی تذکراتی به وزیر نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی گاز ایران ارسال به موقع گاز و بنزین به جایگاه های سطح حوزه انتخابیه شهرستان خاش مطالبه شد.

کرد با بیان اینکه جو متشنج  و روانی ایجاد شده در جامعه ناشی از کمبود یا نبود سوخت جایگاه ها نیست، گفت: وجود احتکارگران و سود جویان این مسئله را برجسته کرده است.

وی با اظهار نارضایتی از روند توزیع سوخت و صف های تشکیل شده در خاش افزود: در راستای ایجاد آرامش در صف های بنزین جلسه کمیته سوخت در شهرستان برگزار و به مسئولان مربوطه تذکرات جدی جهت رفع مشکلات سوخت داده شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر اجرای صحیح قوانین و وظایف از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: بحث جمع آوری و ابطال کارت سوخت های مهاجر و خارج از شبکه قانونی باید توسط دستگاه های متولی در اسرع وقت انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اختلال در روند بارگیری و حمل و نقل گاز مایع در استان هرمزگان سبب شد تا به صورت استانی مشکلاتی برای جایگاه های توزیع گاز مایع ایجاد شود که این موضوع از روز جاری در شهرستان خاش به صورت کامل حل و در ۸ نقطه از سطح شهر گاز مایع با حضور و نظارت کامل نمایندگان فرمانداری، تعزیرات حکومتی و اداره بازرگانی در میان مردم توزیع خواهد شد.

وی در این خصوص ادامه داد: از روز چهارشنبه هفته جاری نیز طبق روال گذشته گاز مایع درب منازل مردم بفروش می رسد.

کرد با بیان اینکه قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین از وظایف نمایندگان است، یاد آور شد: هر یک از مسئولان مربوطه در حوزه معیشت مردم و در حیطه وظایف خود امور را به نحو احسن مدیریت کند تا دغدغه ای برای مردم ایجاد نشود.

وی خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده گرانفروشی، احتکار، توزیع ناعادلانه و عدم نظارت مسئولین مربوطه و... می توانند از طریق تلفن گویای اتاق بازرگانی و همچنین فرمانداری شهرستان ها در خصوص موارد فوق شکایت خود را اعلام کنند.

نماینده مجلس دهم ادامه داد: در بحث توزیع نان، آرد و ارزاق عمومی شامل مواد غذایی، روغن، قند، چای و ... برخی از احتکارکنندگان و منفعت طلبان با ایجاد جو متشنج در شهرستان به دنبال رسیدن به اهداف مدنظر خود هستند که به صورت روزانه گزارش تنظیم بازار و روند نظارت ها از سوی متولیان امر دریافت می شود.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: به زودی معضل صف های توزیع بنزین و اختلاف قیمت برخی از کالا و ارزاق عمومی حل می شود و مردم دیگر مشکلی برای تهیه و تامین نیاز های اساسی خود نخواهند داشت.

 
منبع: مهر
انتهای پیام/ب

صحبت های نماینده مردم خاش در مجلس درباره احتکارگران

برچسب ها: قاچاق ، اخبار مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۸:۴۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
اتاق بازرگانی جواب نمیده مگه کارسختیه چندنفربه طورنامحسوس بفرستیدتوبازاردرنقش خریداربه شرط انکه اونهاادمهای پاکی باشندموقع متوجه می شویدکه چه خبره.
آخرین اخبار