ولیان گفت: تیم از نظر فنی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و توانسته قابلیت‌های خود را در سطح ملی به نمایش بگذارد، ولی با وجود پیگیری‌های فراوان، مشکلات مالی دست بردار ما نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محسن ولیان مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم،با اشاره به مشکلات مالی متعدد این تیم در فصل گذشته لیگ برتر گفت: درفصل قبل با وجود همه مشکلات مالی، این تیم با تکیه بر غیرت و تلاش جوانان خود توانست نتایج قابل قبولی بگیرد که این موجب معرفی ظرفیت‌های هندبال استان در کشور شد.

 مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم مشکل مالی را از جمله چالش‌های این تیم دانست و ادامه داد: با وجود پیگیری‌های فراوان، به جز اداره کل ورزش و جوانان و آن هم در سطح توان خود، متاسفانه موفق به جذب کمک‌های سایر نهاد‌ها برای این تیم نشده‌ایم.

ولیان، با بیان اینکه ۷۰ درصد بازیکنان این تیم را ورزشکاران بومی استان تشکیل می‌دهد، افزود: تیم قم دارای بازیکنان جوان و باتجربه‌ای است که سابقه بازی در رده‌های جوانان و نوجوانان و لیگ برتر را داشته‌اند.

مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم، با اشاره به آخرین روند آماده‌سازی این تیم گفت: بنا بر اعلام فدراسیون هندبال، مسابقات لیگ برتر این رشته از پنجم شهریور ماه آغاز می‌شود که برای حضور قدرتمند در این مسابقات، تمرینات این تیم را از هفته گذشته آغاز کرده ایم.

او  ادامه داد: هم اکنون در ۲ پست با مشکلاتی مواجه هستیم که در تلاش هستیم در هفته‌های پیش رو این مشکل نیز برطرف و تیم از نظر فنی با سطح بالایی در این مسابقات حضور یابد.

مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم، گفت: هفت سال چراغ هندبال قم خاموش بود و در عمل هیچ فعالیتی چشمگیری نداشت، ولی از دو سال گذشته تیم هندبال قم با صعود از لیگ دسته یک به لیگ برتر توانست جایگاه خود را در هندبال کشور پیدا کند.

ولیان عنوان کرد: حضور تیم قم در فصل گذشته لیگ برتر موجب شد تا ظرفیت‌های فنی هندبال استان دیده شود به گونه‌ای که پس از آن رقابت ها، سه بازیکن این تیم به اردوی تیم نوجوانان، یک بازیکن به تیم ملی جوانان و یک ورزشکار دیگر نیز به تیم ملی امید دعوت شود.

ولیان، با تاکید بر این که این تیم نیازمند حمایت مسئولان استان است، ادامه داد: به دلایل مشکلات اقتصادی کنونی بخش خصوصی استان راغب به سرمایه‌گذاری و حمایت مالی از تیم‌های ورزشی نیستند به همین دلیل تنها چشم امید تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های برتر حمایت مسئولان و دستگاه‌های دولتی است.

مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم، افزود: اداره کل ورزش و جوانان تنها نهاد کمک کننده به این تیم بوده‌است، ولی توان این اداره نیز محدود بوده و کمک‌های آن‌ها تنها ۱۰ درصد هزینه‌های این تیم را پوشش می‌دهد.

تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، فرازبام خائیز دهدشت، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، کیمیا کاشت کردستان، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند ملارد، فولاد مبارکه سپاهان نوین و زغال سنگ طبس در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ هندبال حضور خواهند داشت.

این مسابقات از شهریورماه امسال آغاز و تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: هندبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار