نایب رییس شورای شهر تهران گفت: حداقل توقع بدیهی و به‌جای شهروندان از وزارت نیرو، بیان شفاف دلایل قطعی بی‌رویه برق است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا که امروز صبح برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته ١٤ تیرماه روز قلم بود، در این راه افرادی قلم و شرف خود را نفروختند. همچنین یاد خبرنگاران از دست رفته را گرامی می‌داریم، اما متأسفانه در سال‌های اخیر بسیار دیده‌ایم که اهالی قلم در اقصی نقاط جهان با دشواری‌های سختی مواجه بوده‌اند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: جا دارد مراتب اعتراض خود را نسبت به قطعی مکرر و بی‌رویه برق در روز‌های اخیر در سراسر کشور به‌ویژه پایتخت که منجر به بروز مشکلات متعدد و عدیده‌ای برای شهروندان گردیده، اعلام دارم. حداقل توقع بدیهی و به‌جای شهروندان از وزارت نیرو، بیان شفاف دلایل قطعی بی‌رویه برق برای شهروندان و تلاش برای رفع مشکل قطعی برق در فصل تابستان است تا مردم کمتر متحمل ضرر شوند.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: ما در خبر‌ها خواندیم که از سوی دفتر رئیس جدید قوه قضاییه با تعدادی از فعالین سیاسی و اجتماعی و اهل اندیشه و قلم تماس گرفته و از ایشان خواسته شده برای ارتباط با رئیس محترم قوه و ارائه مستمر پیشنهادات، نقطه‌نظرات و نقد‌های خود اقدام کنند.

امینی افزود: امیدوار هستیم این عمل پسندیده ادامه داشته باشد و فتح بابی باشد برای برداشته شدن نگاه امنیتی به جامعه فرهنگی، مطبوعاتی و فعالین اجتماعی و سیاسی کشور، زیرا بدون شک منافع چنین روش و رویه‌ای توأمان به مردم و نظام می‌رسد و همه ما از آن منتفع خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطعی برق ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار