رقابت‌های لیگ برتر کشتی در سال جاری پس از پیکار‌های جهانی ۲۰۲۱ و تحت تاثیر وضعیت کرونایی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام مسئولان سازمان لیگ کشتی، ۱۹ تیر تا ۹ مردادماه زمان اعلام آمادگی تیم‌ها در لیگ برتر کشتی سال ۱۴۰۰ خواهد بود و تیم‌ها می‌توانند از ۲۰ تا ۳۱ مردادماه نیز نسبت به عقد قرارداد با ورزشکاران و مربیان اقدام نمایند. ضمن اینکه قرعه کشی این مسابقات نیز در شهریورماه برگزار می‌شود، تا این رقابت‌ها بلافاصله پس از رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ و در دهه‌ی سوم مهرماه آغاز شود.

اما نکته قابل تامل اینکه آیا در زمان مقرر، شیوع ویروس کرونا در کشور فروکش کرده و متولیان بدون دغدغه مسابقات را برگزار خواهند کرد یا همچنان همه چیز تحت تاثیر ویروس کرونا خواهند بود هر چند این بدان معنا نیست که محدودیت‌های کرونایی باعث لغو لیگ کشتی می‌شود، بلکه مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ در آن زمان سعی خواهند داشت رقابت‌ها را بر اساس شرایط موجود و شیوه نامه‌های تدوین شده وزارت بهداشت برگزار کنند.

در همین راستا گفته شده اگر واکسیناسیون عمومی تا آن زمان انجام شود و وضعیت کشور تا مهر ماه به لحاظ کرونا در شرایط کنترل شده‌ای قرار داشته باشد، مسابقات لیگ مثل ادوار پیش از کرونا، به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و اگر هم شرایط شیوع ویروس کرونا گسترده‌تر شود مسابقات همچون سال گذشته به صورت متمرکز انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار