یازدهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با حضور محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی، دکتر سهراب کیهانی، جواد معبودی فر و سایر اعضاء برگزار شد و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون گزارشی از عملکرد فدراسیون کشتی در چند ماه گذشته را ارائه داد.

هچنین اقدامات انجام شده از سوی فدراسیون کشتی از جمله راه اندازی صندوق قرض الحسنه مستقل برای حمایت از کارکنان فدراسیون کشتی، راه اندازی سیستم جامع منابع انسانی، راه اندازی سیتم مدیریت اموال فدراسیون و ... در این نشست مطرح شد.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه گزارشی از روند آماده سازی تیم‌های ملی به منظور حضور در بازی‌های المپیک و رقابت‌های قهرمانی جهان ارائه داد و گفت: در حال حاضر ۶ تیم ملی ما در سه رده و دو رشته آزاد و فرنگی در اردو‌ها حضور دارند که ما میزبان بیش از ۲۰۰ ورزشکار و مربی هستیم.

وی ادامه داد: هزینه‌های برگزاری اردو‌ها و اعزام تیم‌ها به رقابت‌های پیش رو با توجه به وضعیت اقتصادی بسیار زیاد است، اما خدا را شکر فدراسیون کشتی توانسته با جذب منابع مورد نیاز، برنامه‌های خود را به نحو مطلوبی پیش ببرد.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: جوایز سال ۹۹ قهرمانان که از سوی وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده و در اختیار فدراسیون بود به تمامی نفرات اهداء شد.

دبیر همچنین گزارشی از روند برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی بزرگسالان برای حضور در المپیک توکیو داد و اظهار امیدواری کرد تا کشتی بار دیگر در این آوردگاه مهم افتخار آفرین باشد.

همچنین به منظور ایجاد انگیزه در بین کشتی گیران اعزامی به المپیک توکیو، فدراسیون کشتی پس از تصویب در جلسه هیئت رئیسه، پاداش دلاری برای مدال آوران این بازی ها تعیین کرد.

بر این اساس کشتی گیران به ترتیب در صورت کسب مدال طلا، نقره و برنز ۵، ۳ و ۲ هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد و این جوایز بلافاصله پس از مراسم توزیع مدال به آن ها اهداء خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار