مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از آغاز پیش ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه هفتم خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : ثبت نام از تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ لغایت ۲۲ تیر ۱۴۰۰ می‌باشد و مهلت ویرایش از ۲۳ تیرماه لغایت ۲۶ تیرماه می‌باشد؛ و به درخواست‌های بعد ازتاریخ مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مودی افزود: ثبت نام دانش آموزان نمونه دولتی پایه هفتم از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، به آدرس www.khn.medu.ir و از طریق لینک ثبت نام پایه هفتم مدارس نمونه دولتی انجام خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


او خاطر نشان کرد: ثبت نام براساس تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی و خوداظهاری می‌باشد و نیازی به بارگذاری مستندات نمی‌باشد و ثبت نام رایگان بوده و نیاز به پرداخت وجه نمی‌باشد.

مودی گفت: داشتن تابعیت ایرانی، نداشتن مردودی و ترک تحصیل در دوره‌ی ابتدایی، کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در هر دو نوبت پایه‌های پنجم و ششم و کسب مقیاس خوب در یک درس در یک نوبت در یکی از پایه‌های پنجم یا ششم و کسب مقیاس خیلی خوب در سایر دروس هر دو نوبت پایه‌های پنجم و ششم از شرایط ثبت نام است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام از طریق سامانه، اصل و تصویر شناسنامه دانش آموز و والدین، اصل و تصویر کارنامه پایه اول تا ششم ابتدایی و مدارک و مستندات (تأییدیه، گواهی و...) بر اساس فرم موجود در سامانه از مدارک ثبت نام است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.