فرماندار سامان گفت: با پایان یافتن عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب هوره این تصفیه خانه آماده بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار سامان با تاکید بر اینکه تصفیه‌ خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره آماده بهره‌برداری است اظهار داشت: این طرح هم‌اکنون ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن ۱۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی ملی هزینه شده است.

او افزود: عملیات اجرایی احداث تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر هوره در سال ۱۳۸۷ در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع آغاز شد و این طرح ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز ظرفیت دارد و در آن ۱۳ کیلومتر شبکه جمع‌‎آوری فاضلاب اجرا شده است.


بیشتر بخوانید


اکبریان با اشاره به وجود ۲ شهر و ۲۲ روستا در این شهرستان اظهار داشت: هم‌اکنون شهر‌های سامان و هوره و همچنین روستای چم‌زین از توابع بخش مرکزی به تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل شده است.

او افزود: اتصال تمامی روستا‌های حاشیه زاینده‌رود به شبکه جمع‌آوری فاضلاب از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان به‌شمار می‌رود و در این راستا اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در ۶ روستای شهرستان سامان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار