مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب شهر سامان به ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه آب شهر سامان از سال ۱۳۹۰ اظهار داشت: برای اجرای این طرح تاکنون ۱۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

او افزود: از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال تا پایان سال ۱۳۹۸ و ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال ۹۹ تامین و هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: پارسال۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تنش آبی، به این طرح اختصاص یافت که ۱۰۰ درصد جذب شد.

او پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی ساخت تصفیه‌خانه آب شهر سامان را ۹۰ درصد اعلام و تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح به ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

محمدی گفت: ظرفیت تصفیه خانه آب شهر سامان ۱۲۰ لیتر بر ثانیه با دربرگیری ۱۵ هزار نفر جمعیت است و برای احداث این طرح تاکنون خط انتقال به طول هشت کیلومتر اجرا و ساختمان‌های شیمیایی، فیلتراسیون و مخزن دو هزار و ۷۰۰ مترمکعبی ساخته شده است.

او افزود: اجرای خط بای‌پس ورودی، محوطه‌سازی و جدول‌بندی، خرید پست‌های برق وگاز، خرید و نصب لوازم الکترومکانیکال و تابلو‌های قدرت، خرید و نصب لوله و اتصالات یو. پی. وی. سی. (UPVC) و دوزینگ پمپ‌های فرایند شیمیایی، خرید و نصب و راه‌اندازی فرایند فیلتراسیون، ساخت دو واحد کلاریفایر به‌همراه ساخت و نصب تجهیزات برقی و مکانیکی آن و احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ از دیگر اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب شهر سامان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار