معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان گفت: تمام شرکت‌های حفار بعد از انجام عملیات اجرایی، موظف به آسفالت حفاری‌های خود هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا دادگرپور، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور همه اعضای شورا برگزار شد، با تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: شرکت‌های حفار مانند آب و فاضلاب موظف هستند کانال‌های ناشی از عملیات اجراییِ خود را زیرسازی و آسفالت کنند.

او ادامه داد: در این خصوص شهرداری فقط ناظر پروژه آسفالت است و این کار را با جدیت و دقت انجام می‌دهد البته بعد از انجام عملیات اجرایی توسط شرکت‌های حفار، باید یک ماه تا ۴۰ روز برای تست عملیات صبر کرد و سپس معبر آسفالت شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان با بیان اینکه البته در خصوص این مسأله با معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار جلسه خواهیم داشت تا امسال کار با جدیت و بهتر پیش برود، گفت: شهرداری برای پیشبرد کار و سهولت زندگی مردم، با این شرکت‌ها همکاری می‌کند.

دادگرپور همچنین به ساخت پارک «مدیریت» اشاره کرد و گفت: برآورد ریالی پارک بانوان «مدیریت» با وسعت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع انجام شده است مناقصه اولیه برای حصارکشی برگزار شد، ولی متأسفانه شرکت‌کننده‌ای نبود؛ بنابراین، در حال برگزاری مناقصه دوم هستیم.

دادگرپور بیان کرد: در خصوص پارک تخصصی «کودک» در انتهای خیابان «سجادیه» به وسعت ۱۰ هزار مترمربع نیز مناقصه برگزار شد، اما شرکت‌کننده نداشت؛ بنابراین، گروه ابنیه شهرداری کرمان شروع به‌کار کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان با بیان اینکه ساختِ این پارک تاکنون، ۴۵ درصد پیشرفت داشته است، گفت: پایه‌های روشنایی، نیمکت و آب‌نما‌ها که هم به‌صورت موزیکال و هم ساده هستند، در حال نصب است.

دادگرپور در خصوص مرمت «خانه شهر» نیز گفت: مطالعات مرمت «خانه شهر» انجام شده و تا ۱۰ روز آینده نهایی می‌شود که برای تأیید به اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهیم فرستاد، البته اگر در این خصوص پرسشی باشد، مشاور طرح برای توضیح به شورا خواهد آمد و پس از آن مناقصه مرمت «خانه شهر» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار