سردار کریمی گفت: نمایندگی ولی فقیه تدبیر حضرت امام (ره) است که سپاه را از آسیب‌های جریانی محافظت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: حضرت امام (ره) با تعیین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران نهاد سپاه را از آسیب‌های جریانی و فرقه‌ای محافظت کرد.

سردار کریمی افزود: نقش نمایندگی، ولی فقیه در سپاه به ویژه روحانیون معظم که با روحیه جهادی خدمت می‌کنند در حفظ و صیانت از نهاد سپاه برجسته و ماندگار است.

او اضافه کرد: فلسفه وجودی نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران تقویت معنویت، بصیرت دینی و انقلابی و روحیه جهادی است و وظیفه خطیر هدایت سپاه در مسیر ارزش‌های اسلامی و انقلابی را ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متکی به معنویت و ولایت است و حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران در راستای حفظ و رشد معنویت و ولایتمداری در سپاه صد درصد موفق عمل کرده است.

او ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی، ولایی، انقلابی و جهادی است که این ماهیت موجب شده سپاه در ماموریت‌ها صددرصد موفق عمل کند و مهمترین دلیل قدرت آفرینی در سپاه روحیه دینی و ولایتمداری است.

سردار کریمی تصریح کرد: تقویت بنیه معنوی و سیاسی پاسداران انقلاب اسلامی لازمه حرکت رو به جلو سپاه است که نمایندگی، ولی فقیه در سپاه توانسته این مهم را موفقیت انجام دهد.

او تاکید کرد: خوشبختانه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه توانسته در رسالت مهم خود که دفاع و صیانت از هویت مکتبی سپاه که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است به خوبی نقش آفرینی کند و همچنین در اعتلاء و تقویت معرفت دینی و بصیرت پاسداران و بسیجیان نیز موفق بوده است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: برادر عزیز و انقلابی آقای رجبی که از آزادگان و رزمندگان سرافراز دفاع مقدس است زحمات و خدمات شایسته‌ای در عرصه‌های مختلف پاسداری و دفاع از ارزش‌های اسلامی انجام دادند که بسیار جای قدردانی دارد.

او افزود: امیدواریم برادر نظم آبادی هم که از پاسداران شایسته و جهادی با سوابقی درخشان و انقلابی ما هستند با روحیات دینی، جهادی و انقلابی که از ایشان سراغ داریم ماموریت‌های مجموعه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه را با قوت دنبال و همواره در کار‌ها همچون گذشته موفقیت‌ها را به دنبال داشته باشند.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار عزت الله نظم آبادی به عنوان معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح الله معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار حسین رجبی قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.