با توجه به وضعیت قرمز خمین ورود تمام خودروهای غیربومی به زادگاه امام راحل ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  احمد طهرانی فرماندار خمین با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا گفت:با توجه به وضعیت قرمز خمین ورود تمام خودروهای غیربومی به زادگاه امام راحل  و ورود به پارک‌ها و تفرج‌گاه‌های این شهرستان تا زمانی که شرایط کرونا قرمز است، ممنوع اعلام شده است.

طهرانی افزود: با توجه به وضعیت قرمز خمین و شدت و سرعت انتقال بالای سویه دلتای ویروس کرونا تمام واحد‌های صنفی در سطح شهر باید موازین بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او با اشاره به اینکه نیاز است مردم برای جلوگیری از بحرانی شدن اوضاع همکاری لازم را داشته باشند اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی، این واحد‌ها مهر و موم و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

فرماندار خمین بیان کرد: تمامی نانوایان خمین موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک هستند و واحد‌های متخلف به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

او با تاکید بر اینکه دورهمی و حضور در اماکن پرتردد کانون انتقال ویروس کرونا است، ادامه داد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در خمین پابرجا است و ورود تمام خودرو‌های غیربومی به زادگاه امام راحل ممنوع اعلام شد.

طرانی افزود: به‌منظور کنترل کووید ۱۹ فعالیت سامانه ماسک از روز یکشنبه در ادارات و نهاد‌های دولتی زادگاه امام راحل کلید خورده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.