تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا پانزدهم تیرماه تمدید شد.

عباس مزیکی مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: باتوجه به تقاضای اصناف و تایید ستاد ملی کرونا مهلت تسلیم اظهارنامه  مالیاتی برای صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه تمدید شده  است.

مزیکی با بیان اینکه با توجه به فرصت باقی مانده افراد باید نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند افزود: طبق ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم مهلت تسلیم اظهارنامه برای صاحبان مشاغل آخر خردادماه ۱۴۰۰ بود که تمدید شد.

او اضافه کرد: آخرین مهلت تسلیم اظهار نامه ارزش افزوده دوره بهار ۱۴۰۰ هم ۱۵ تیرماه جاری است که مشمولین باید اظهارنامه‌های خود را تسلیم کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی بیان کرد: صاحبان درآمد اجاره تحت عنوان مستقلات و املاک تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه خود را تسلیم کنند و اشخاص حقوقی هم که سال مالی آن‌ها اسفند است هم تا پایان تیرماه فرصت دارند اظهارنامه خود را تسلیم کنند.

او ادامه داد: در ۳ ماهه ابتدای امسال ۱۷۵ میلیارد تومان از محل وصولی ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها واریز شده که می‌تواند در ابادانی شهر و روستا نقش داشته باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.