چندین جلد کتاب از میرجلال الدین کزازی به دلیل شیوع بیماری کرونا منتشر نشده است.

میرجلال الدین کزازی، پژوهشگر ادبی و شاهنامه پژوه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب‌های جدیدش گفت: چندین کتاب جدید زیر چاپ دارم که با شیوع بیماری کرونا با مشکل مواجه شدند، برای همین هنوز منتشر نشدند. درصورتی که باید زودتر از این‌ها چاپ می‌شدند. از جمله کتاب‌هایی که زیر چاپ رفته است و در آینده منتشر می‌شود، مجموعه‌ای از کتاب‌هایی است که نگارش آن چند دهه پیش آغاز شد به دلیل انتشار کتاب «نامه باستان» ادامه نگارش آن به تاخیر افتاد. این کتاب‌ها در زمینه حافظ شناسی نوشته شدند.


بیشتربخوانید


وی افزود: چند جلد از کتاب‌های حافظ شناسی ام با عنوان‌های «دیر مغان»، «پند و پیوند» و «چراغی در باد» بار دیگر در نشر گویا منتشر شدند. چهار جلد دیگر از این کتاب‌ها نوشته شده و زیر چاپ رفته است. قرار است این کتاب‌ها در نشر گویا منتشر شوند. هیچ یک از جلد‌های ۴ تا ۷ مجموعه کتاب‌های حافظ شناسی ام تاکنون منتشر نشدند.

این پژوهشگر ادبی ادامه داد: چند کتابم منتشر شده است که پیش از این چاپ شده بود. «پرنیان پندار» یکی از این کتاب‌هاست که جُنگی در زمینه‌های فرهنگ و ادب است. کتاب دیگر با عنوان «دستان مستان» منتشر شد. این کتاب جُنگی از سروده هایم را دربرمی گیرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.